Төлөм карталарын коопсуз колдонуу
2016-жылдын 28 январында DemirBank Visa дебеттик жана кредиттик карталарынын кодонуучуларынын интернет аркылуу төлөмдөрдү коопсуз өткөрүүсү үчүн 3D Secure технологиясын ишке киргизди. 3D Secure технологиясына бардык Visa Electron, Visa Classic, Visa Gold, Visa Platinum и Visa Business карталарынын колдонуучулары автоматтык түрдө туташтырылды. 3D-Secure технологиясына туташуу АКЫСЫЗ!
Интернет-төлөмдөрдүн коопсуздугун камсыздоо максатында бардык DemirBank карталары 3D-Secure кызматына туташтырылган. Бул технологияны колдогон сайттарда операцияларды жүргүзгөн учурда картанын колдонуучусу ар бир транзакцияны эң жогорку даражадагы коопсуздукту камсыздоочу өзгөчө сыр сөз менен тастыктоого мүмкүнчүлүк алат. Сыр сөз SMS-билдирүү түрүндө, карта колдонуучунун банкта катталган уюлдук телефон номерине жөнөтүлөт.
Көңүл бургула:
(*) интернет аркылуу товарлар/кызматтар үчүн төлөмдөрдү жүргүзүүгө жеткилик жабуу үчүн, Банкка кйрылып арыз толтурууңуз же customercare@demirbank.kg электронук дарегине кат жөнөтүүңүз зарыл. Электрондук сурооңузга жооп катары Сизге жеткилик ачууга арыз формасы жөнөтүлөт.
МААНИЛҮҮ! Электрондук дарегиңиз жана уюлдук телефон номериңиз Банктын маалымат базасында каттоодо болуусу зарыл.
- Картанын колдонуучусу 3D-Secure технологиясын колдогон сайт аркылуу товар/кызматка буюртма берет жана интернет-дүкөн тарабынан суралган картанын реквизиттерин киргизет.
- Бардык керектелген картанын реквизиттерин киргизген соң, операцияны тастыктоо үчүн бир жолку сыр сөздү киргизүү суралат. Ал сыр сөз автоматтык түрдө DemirBank тарабынан СМС-сообщения түрүндө банкта катталган уюлдук телефон номерге жөнөтүлөт. Сыр сөз, сөзсүз түрдө картанын реквизиттерин киргизгенден соң, интернетте операция жүрүп жаткан мезгилде келет жана аны бир жолу гана иштетүүгө мүмкүн.
- Алынган сыр сөздү атайын кутучага киргизиңиз жана төлөмдүн өтүүсүн тастыктаңыз. Сиздин картаңыздан акчанын алынуусу жана сатып алууну төлөө, туура сыр сөздү киргизген учурда гана ишке ашырылат. Эгер СМСти 3 минута ичинде албаган болсоңуз, тиешелүү “Сыр сөздү кайра жөнөтүү” баскычын басуу жолу менен жаңы сыр сөз суроого мүмкүн. Бирок, жаңы сыр сөзду 2 жолу гана суроого мүмкүн. Бир жолку сыр сөздү 3 жолу туура эмес киргизген учурда, сиздин операцияңызды өткөрүүгө бөгөт коюлат. Картаңызды бөгөттөн чыгаруу үчүн, күнү-түнү иштөөчү кардарларды колдоо кызматына төмөнкү номерлер аркылуу кайрылсаңыздар болот::+996 312 610 610, 610 613, 2222.
МААНИЛҮҮ! 3-D Secure технологиясын колдонуу мүмкүнчүлүгү, Сиздин учурдагы жергиликтүү уюлдук операторлор (Beeline, Megacom, O!) тарабынан тейленүүчү уюлдук телефон номериңиз Банктын маалымат базасында бар болгон учурда гана берилет. Ошондуктан, Банктын каалаган бөлүмүнө кат түрүндөгү арыз менен кайрылып, уюлдук телефон номерлериңиздин өзгөрүүсү тууралуу өз убагында маалымат берүүңүздөр зарыл.
Сатып алуунун 3D Secure технологиясы аркылуу өтүп жатканынын өзгөчө белгиси – бул интернет-дүкөндүн сайтындагы Verified by Visa логотипи.
Маанилүү! Сиздин электрондук дарегиңиз Банктын маалымат базасында катталган болушу зарыл.
- Картаңыздын иштөө мөөнөтүн текшериңиз
- Картаңыз боюнча негизги эсебиңиздин валютасын текшериңиз
- ПИН-кодуңузду унутуп калбооңузга толук ишеничте болуңуз
- Чет өлкөгө чыгаардан алдын, картаңыз менен өз жериңизде пайдаланып көрүңүз
- Кайсы суммага эсеп алууну так билишиңиз үчүн, негизги эсебиңиздеги калдыкты (дебеттик карта) жана кредиттик картаңыздын лимитин текшериңиз.
- Акча каражаттарын сарптоонун күнүмдүк лимиттери менен бул жерден* таанышып чыгыңыз.
- Эгерде Сиз уюлдук телефон номериңизди алмаштырган болсоңуз, сөзсүз түрдө өзүнүздүн жеке маалыматыңызга өзгөртүү киргизүү үчүн Банктын жакынкы бөлүмүнө кайрылыңыз.
- 16. Эгерде Сиз жогорку деңгээлдеги коркунучу бар өлкөлөрдүн бирине барууну пландаштырсаңыз, картаңыз боюнча накталай акча каражаттарын алууга жеткилик ачуу үчүн Банкка кат түрүндөгү арыз менен кайрылууңуз зарыл.
Жогорку деңгээлдеги коркунучу бар өлкөлөрдүн тизмеси:
VISA эл аралык төлөм системасындагы карталар үчүн: Индонезия
Mastercard эл аралык толом системасындагы карталар үчүн: Индонезия
* Күнүмдүк лимитти чоңойтуу зарыл болгон учурда, Банкка кат түрүндөгү арыз менен кайрылыңыз/күнү-түнү иштөөчү кардарларды колдоо кызматына төмөнкү номерлерге чалыңыз:+996 312 610 610, 610 613, 2222;/customercare@demirbank.kg электрондук дарегине кат жазыңыз.
Маанилүү! Сиздин электрондук дарегиңиз Банктын маалымат базасында катталган болушу зарыл.
Жардам
Картаны жоготкон/уурдаткан учрдагы чукул кызматтар
Күнү-түнү иштөөчү кардарларды колдоо кызматы: