
С 10 июня DemirBank переходит на обновлённую версию корпоративного интернет-банкинга
Уважаемые клиенты!
С 10 июня 2025 года DemirBank начинает переход на обновлённую версию корпоративного интернет-банкинга.
Мы модернизируем систему, чтобы сделать вашу работу с банком ещё удобнее, быстрее и безопаснее.
Что изменится?
Теперь вход в корпоративный интернет-банкинг будет осуществляться только через QR-код. Это означает:
- Больше не нужно вводить логины и пароли
- Вход станет проще и быстрее
- Снижается риск взломов и мошенничества
Как это будет работать?
Для входа в интернет-банк:
- Откройте мобильное приложение DemirBank
- Отсканируйте QR-код, который появится на экране компьютера
Что нужно сделать заранее?
Если вы уже пользуетесь корпоративным интернет-банкингом, заранее установите мобильное приложение и пройдите регистрацию:
Скачать в Google Play (https://play.google.com/store/apps/details?id=kg.demirbank.mobileib.v3&pcampaignid=web_share)
Скачать в App Store (https://itunes.apple.com/us/app/demirbank-kg/id884950934?mt=8)
Видеоинструкция по регистрации: Смотреть на YouTube (https://youtube.com/shorts/4WxtaWDyyLg?si=cW1Vx111tYbBY8DU)
Важно: В период перехода возможны кратковременные технические перебои. Мы постараемся свести их к минимуму и заранее проинформировать обо всех изменениях.
Дополнительную информацию вы можете получить в любом отделении Банка, а также через контакт-центр 24/7 по номеру 2222 или в WhatsApp: +996 770 610 610.
Благодарим за понимание и сотрудничество.
Урматтуу кардарлар!
2025-жылдын 10-июнунан баштап DemirBank корпоративдик интернет-банкингдин жаңыртылган версиясына өтүүнү баштайт.
Банк менен болгон тажрыйбаңызды дагы ыңгайлуу, тезирээк жана коопсуз кылуу үчүн биз тутумду жаңыртабыз.
Эмне өзгөрөт?
Эми корпоративдик интернет-банкингге кирүү QR-код аркылуу гана жүргүзүлөт. Бул төмөнкүлөрдү билдирет:
- Логиндерди жана сырсөздөрдү киргизүүнүн кажети жок
- Кирүү оңой жана тезирээк болот
- Бузуп кирүү жана алдамчылык коркунучу азаят
Кантип иштейт?
1. Интернет-банкка кирүү үчүн:
2. DemirBank мобилдик колдонмосун ачыңыз. Компьютердин экранында пайда болгон QR-кодун сканерлеңиз
Алдын ала эмне кылуу керек?
Эгер сиз корпоративдик интернет-банкингди колдонсоңуз, мобилдик тиркемени алдын ала орнотуп, каттоодон төмөнкүдөй өтүңүз:
GooglePlay`ден төмөнкү шилтеме аркылуу жүктөп алыңыз (https://play.google.com/store/apps/details?id=kg.demirbank.mobileib.v3&pcampaignid=web_share)
AppStore` ден төмөнкү шилтеме аркылуу жүктөп алыңыз (https://itunes.apple.com/us/app/demirbank-kg/id884950934?mt=8)
Каттоо боюнча видеонускама: YouTube`дан төмөнкү шилтеме аркылуу көрүңүз (https://youtube.com/shorts/4WxtaWDyyLg?si=cW1Vx111tYbBY8DU)
Маанилүү: Өткөөл мезгилде кыска мөөнөттүү техникалык үзгүлтүктөр болушу мүмкүн. Биз муну минималдаштырууга жана бардык өзгөрүүлөрдү алдын ала маалымдоого аракет кылабыз.
Кошумча маалыматты банктын каалаган филиалынан, ошондой эле 2222 номери аркылуу 24/7 байланыш-борборунан же +996 770 610 610 номериндеги WhatsApp аркылуу алсаңыздар болот.
Кызматташууңузга ыраазычылык билдиребиз.
Dear Customers,
Starting from June 10, 2025, Demir Bank starts migration to an updated version of its Corporate Internet Banking system.
We are upgrading the system to make your banking experience more convenient, faster, and secure.
What will change?
From now on, access to Corporate Internet Banking will be available only via QR code. This means:
- No more need to enter usernames and passwords
- Login will become simpler and faster
- The risk of hacking and fraud will be reduced
How will it work?
To log into the internet bank:
1.Open the DemirBank mobile app
2.Scan the QR code displayed on your computer screen
What should you do in advance?
If you are already using Corporate Internet Banking, please install the mobile app and complete the registration ahead of time:
Download on Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=kg.demirbank.mobileib.v3&pcampaignid=web_share
Download on App Store: https://itunes.apple.com/us/app/demirbank-kg/id884950934?mt=8
Registration video tutorial: Watch on YouTube https://youtube.com/shorts/4WxtaWDyyLg?si=cW1Vx111tYbBY8DU
Important: During the transition period, brief technical interruptions may occur. We will do our best to minimize them and inform you in advance about all changes.
For more information, please contact any Bank branch or our 24/7 Contact Center at 2222, or via WhatsApp: +996 770 610 610.
Thank you for your understanding and cooperation.