Төмөндө кичине шрифт менен "Банк тууралуу сиздин пикириңиз биз үчүн абдан маанилүү. Биз дайыма кызмат көрсөтүүнүн сапатын жогорулатуу боюнча иш алып барабыз жана кызмат көрсөтүүнүн сапаты боюнча каалооңуз, сунуштарыңыз же сын-пикирлериңиз болсо, сиздерди кызматташууга чакырабыз. сураныч бизге кабарлаңыз

**Идентификациялоо үчүн жана кырдаалды тереңирээк түшүнүү үчүн керектүү маалыматтарды кенен көрсөтүүңүздү өтүнөбүз. Маалыматтардын кеңири баяндалышы Сиздин кайрылууңузга толук жооп даярдообузга мүмкүндүк берет.


Кийинки кайрылуулар карап чыгууга тийиш эмес:

  • - Окууга мүмкүн болбогон;
  • - Уят сөздөрдү жана акарат сөздөрүн камтыган;
  • - Мындан мурун каралып чыккан;
  • - жашыруун;
  • - DemirBank компетенттүүлүгүнө тиешеси жок;
  • - КРУБ нормативдик документтеринде көрсөтүлгөн башка кайрылуулар.

Суроолоруңуз болсо, сиз дагы:

  • - Банктын филиалындагы «Сын-пикирлер жана сунуштар китебине» жазуу киргизүү;
  • - Почта дарегине кат жазыңыз: Кыргыз Республикасы, Бишкек ш., Чүй пр., 245;
  • - Байланыш борборуна төмөнкү номерлер боюнча чалыңыз же жазыңыз: + 996 (312) 610 610, 610 613, 900 777 2222 (акысыз), whatsapp + 996 770 610 610;
  • - customercare@demirbank.kg дарегине билдирүү жөнөтүңүз;
  • - Банкка жеке кайрылыңыз.